Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024
spot_imgspot_imgspot_img

Top 5 This Week

spot_img

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δ. Θεσσαλονίκης: Συμβατική υποχρέωση του ΟΑΣΘ η συντήρηση των λεωφορείων

Θέση αναφορικά με τη φωτιά που ξέσπασε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, το οποίο είναι από αυτά που προστέθηκαν στον στόλο των αστικών συγκοινωνιών της πόλης από τη Λειψία, παίρνει με ανακοίνωσή του ο Δήμος Θεσσαλονίκης.

Όπως αναφέρει η διοίκηση του κεντρικού δήμου της πόλης, τα “τα οχήματα είναι πολύ καλά συντηρημένα, εκτελούσαν μέχρι την αγορά τους συγκοινωνιακό έργο στη Γερμανία, είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro5+ και το κόστος απόκτησής τους ήταν εξαιρετικά χαμηλό, 11.000 ευρώ το καθένα”.

Σημειώνει επίσης πως πριν την αγορά τους έγιναν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι προκειμένου να πιστοποιηθεί η καταλληλότητα των προδιαγραφών των οχημάτων.

“Τα πρώτα 4 από τα 50 λεωφορεία βρίσκονταν επί 2,5 μήνες στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, όπου και υπήρχε η υποχρέωση συντήρησης και τεχνικού ελέγχου, όπως άλλωστε προβλέπουν οι σχετικές συμβάσεις. Ακολούθησε η ταξινόμηση των οχημάτων και, πριν αυτά τεθούν σε κυκλοφορία, πέρασαν από ΚΤΕΟ”, υποστηρίζει επίσης ο Δήμος Θεσσαλονίκης λέγοντας πως “η καλή χρήση των οχημάτων είναι συμβατική υποχρέωση του ΟΑΣΘ“.

Η ανακοίνωση του Δήμου Θεσσαλονίκης έχει ως εξής:

“Η Διοίκηση του Δήμου Θεσσαλονίκης αναγνωρίζοντας το σοβαρό πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών της πόλης προχώρησε με δική της πρωτοβουλία στην προμήθεια 50 λεωφορείων από τον αδελφοποιημένο Δήμο της Λειψίας.

Τα οχήματα είναι πολύ καλά συντηρημένα, εκτελούσαν μέχρι την αγορά τους συγκοινωνιακό έργο στη Γερμανία, είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro5+ και το κόστος απόκτησής τους ήταν εξαιρετικά χαμηλό, 11.000 ευρώ το καθένα.

Για την προμήθεια των συγκεκριμένων οχημάτων προηγήθηκε Προγραμματική Σύμβαση του Δήμου Θεσσαλονίκης με τον ΟΑΣΘ και ακολούθησε πλήρης και εκτεταμένος τεχνικός έλεγχος από μικτό κλιμάκιο του Δήμου και του ΟΑΣΘ που μετέβη στη Λειψία, όπου και πιστοποίησε την καταλληλότητα των προδιαγραφών των οχημάτων.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ -  Χαλκιδική: Δεν θα πραγματοποιηθεί φέτος το πανηγύρι του Αγ. Μάμαντος

Τα πρώτα 4 από τα 50 λεωφορεία βρίσκονταν επί 2,5 μήνες στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, όπου και υπήρχε η υποχρέωση συντήρησης και τεχνικού ελέγχου, όπως άλλωστε προβλέπουν οι σχετικές συμβάσεις. Ακολούθησε η ταξινόμηση των οχημάτων και, πριν αυτά τεθούν σε κυκλοφορία, πέρασαν από ΚΤΕΟ. Η καλή χρήση των οχημάτων είναι συμβατική υποχρέωση του ΟΑΣΘ.

Το χρησιδάνειο του Δήμου Θεσσαλονίκης προς τον ΟΑΣΘ προβλέπει την κίνησή των οχημάτων εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Θεσσαλονίκης και αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση της αστικής συγκοινωνίας.

Το όχημα που παρουσίασε βλάβη αδικαιολόγητα βρέθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης 5 Νοεμβρίου στην ευρύτερη περιοχή του Χορτιάτη μη εκτελώντας συγκοινωνιακό έργο. Τις τελευταίες ώρες διοχετεύονται ανεύθυνες πληροφορίες και σχόλια, που έχουν καθαρά μικροπολιτικό και επικοινωνιακό χαρακτήρα, από ανθρώπους που απαξίωσαν τον ΟΑΣΘ, αδιαφορώντας συστηματικά για το πρόβλημα. Το μείζον ζήτημα στη Θεσσαλονίκη είναι να λυθεί το συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης και να ενισχυθούν οι προσπάθειες που γίνονται το τελευταίο διάστημα προς αυτήν την κατεύθυνση.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες, ανησυχεί για τις όποιες αβελτηρίες και καθυστερήσεις και θα προβεί σε οποιεσδήποτε ενέργειες απαιτηθούν”.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ